בניית אתרים – כל חוקי עשה ואל תעשה בעת בניית אתר אינטרנט חדש לעסק מתחיל

מטרת האתר היא לספק פלטפורמה לעסק שלך לתקשר עם הלקוחות שלך ועם לקוחות פוטנציאליים.

זה הדבר הראשון שאנשים יראו לפני שהם מקבלים החלטה אם לעשות איתך עסקים או לא.

חשוב שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה שהאתר שלך ישיג לפני שתתחיל לעצב אותו.

עליך לזהות את קהל היעד ואת המטרות שאתה רוצה שהאתר ישיג.

זה יעזור להבטיח שהאתר שלך ישיג את יעדיו, מה שבתורו יכול להוביל להצלחה גדולה יותר עבור העסק שלך.

אתר אינטרנט הוא הרושם הראשוני של החברה שלך לעולם. זה צריך לשקף את המטרות, הייעוד והאישיות של החברה שלך.

חשוב לדעת מה אתם רוצים שהאתר שלכם יעשה עבורכם לפני שאתם מתחילים לבנות אותו. אתה צריך להגדיר את המטרה שלו.

לדוגמה, אם אתה עסק מתחיל עם מוצר חדש ואתה רוצה שאנשים יקנו אותו, אז מטרת האתר שלך תהיה מכוונת מכירה.

אם אתה עסק מבוסס עם מוצר או שירות קיים ורוצה שאנשים ילמדו עליו יותר, מטרת האתר תהיה אינפורמטיבית.

יש לקחת בחשבון גם את מטרות החברה כאשר מחליטים על מטרת האתר כי הם יקבעו איזה תוכן יעלה בו וכמה זמן יוקדש לפיתוחו.

לבסוף, ודא שכל ההיבטים הללו יתאימו אחד לשני כך שלא יהיו סתירות ביניהם.

לעוד מאמרים מעניינים באתר:

בניית אתרים - כל חוקי עשה ואל תעשה בעת בניית אתר אינטרנט
בניית אתרים

הקדמה: מדוע הסטארט-אפ שלך צריך אתר נהדר

הרושם הראשוני הוא הרושם האחרון.

האתר שלך צריך להיות הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר שלך בפעם הראשונה.

חשוב לגרום לזה להיראות טוב ולהיות קל לניווט בו.

להלן מספר טיפים כיצד לבנות אתר לעסק סטארט-אפ:

אתר אינטרנט הוא נקודת הקשר הראשונה עבור העסק שלך ולקוח או לקוח פוטנציאליים. זה צריך להיות מקצועי, אינפורמטיבי ומרתק.

יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון כשאתה בונה אתר לעסק הסטארט-אפ שלך.

הסיבה לכך היא שיש כל כך הרבה גורמים שונים שיכולים להשפיע על הצלחת האתר החדש שלך.

עליכם לחשוב איזה סוג תוכן ועיצוב יעבדו הכי טוב עבור קהל היעד שלכם, באיזו פלטפורמה הכי טובה לארח אותו,

כמה זמן יש לכם להקדיש לזה ועוד.

הדבר החשוב ביותר בכל אתר חדש הוא לוודא שהוא נראה טוב ומתפקד היטב –

זה יעזור לך למשוך יותר מבקרים שיהפכו ללקוחות או לקוחות.

שיקולי תוכן האתר בעת בניית אתרים

להלן כמה מהשיטות המומלצות שעליך לבצע בעת בניית אתר לעסק מתחיל:

  1. תן לאתר שלך שם דומיין ייחודי.
  2. ודא שהאתר שלך רספונסיבי ומותאם לנייד.
  3. שמור על תפריט הניווט פשוט וקל לשימוש.
  4. ספק קישורים למדיה חברתית בדף הבית.
  5. השתמש בצבע אחד או שניים לעיצוב האתר שלך, לא יותר מדי צבעים או צבעים בהירים מדי.
  6. שיהיה קל לזכור מבנה URL עם מילות מפתח בתוכו.
  7. כלול פרטי התקשרות בכל עמוד באתר, לרבות מייל, מספר טלפון וכתובת.

שיקולי תוכן האתר – תוכן בלוג, תוכן דואר אלקטרוני, תוכן

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתר הוא קהל היעד.

סוג התוכן שתפרסם יהיה תלוי מי הלקוחות שלך ומה הם רוצים לקרוא. לדוגמה, אם העסק שלך מוכר מוצרי יופי,

ייתכן שתרצה לכלול מאמרים על טיפוח עור וטיפוח שיער. אם אתה מכוון לבני דור המילניום,

אז כדאי שיהיה לך מדור בלוג עם מאמרים על נושאי אופנה וסגנון חיים.

אם החברה שלך מציעה שירותי IT לעסקים קטנים, מאמרים על ניהול עסקי יהיו מתאימים יותר.

חשוב שתהיה הבנה ברורה של איזה סוג של לקוחות החברה שלך רוצה למשוך כדי ליצור את הסוג הנכון של תוכן האתר עבורם.

כאשר בונים אתר חדש חשוב מאוד לקחת בחשבון שירות הנגשת אתר שהינו עבור חשיפה לקהל אנשי בעלי מוגבלויות.

נגישות